tisdag 3 januari 2012

If you die in an elevator, be sure to push the Up button.

Började morgonen med att försova mig, men det var bara med ca. 30 minuter så no big deal! Jag och Pauen skulle ut på en ridtur i snöstormen. Det gick jättebra. Tims var helt orädd när den stora traktorn med blinkers på taket och snöskottningsgrejjer både fram och bak & den väldigt högljudda snöskotern. Värre var det med alla smutsiga snöklumpar vid diket och de stora farliga stenarna vig vägkanten. ;] Efteråt skulle jag hälsa på Mamma och ringa ett samtal till tandvården om mitt tandsmycke, MEN det gick bara att ringa mellan 8.00 och 14.00 och jag ringde ca. 15-30, SUCK! Ska prova igen imorgon. Idag har jag också hittat en kille på youtube som har gjort många och extremt roliga klipp. Folk med lagom torr humor kommer att få sig ett gott skratt. I övrigt har jag bara suttit vid datorn, kollat Vampire Diaries, stickat på mina vantar och haft tråkigt. Försökte reda ut lilla Frejas päls idag, men hon var inte alls med på noterna, tog ungefär 45 minuter och på den tiden hade jag kammat lös så mycket päls och tovor att man skulle tro att Freja var helt utan päls om man såg högen med den löskammade pälsen. Men som tur var så ser hon lika pälsig ut som förr. Natt Nu!


 
En av många roliga :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar