söndag 1 januari 2012

In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.

Dagen började egentligen med att jag inte kunde sova (som oftast) ca. klockan 3 på natten. PAIN! Vaknade lite efter 9, smög ner till stallet. Möttes av en gnäggning från älskling :] Finns exakt lagom mängd snö ute - bäst att passa på att busrida på åkern så länge man inte behöver simma fram genom snön. Min ponny var underbar, som vanligt! Efteråt hämtades jag och Malin av Maama och Frank, det nya året skulle firas med släktträff. Men eftersom jag inte hade den minsta lust att sitta i ett rum fullt av släktingar, satt jag och syrran instängd med morsans laptop. Efteråt besökte jag Pauen, mums! Nu är magen fylld av kvarblivet julgodis och jag kan känna hur humöret sjunker för varje minut. Men jag överlever - som alltid! Imorgon ska jag hälsa på vid sjukhuset och jag är nervös, men det blir nog bra! Innan jag går och lägger mig ska jag kolla ett avsnitt av Ponnyakuten och sedan the Vampire Diaries. :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar