torsdag 9 februari 2012

Hat skickas till vädergudarna!

KOM IGEN! VARMARE väder är allt jag ber om.. igår försökte jag mig på en ridtur, vilket resulterade att min farsa blev tvungen att sadla av min ponny eftersom att hela jag och speciellt händerna och fötterna var så frusna att jag inte kunde göra något med dem (ex. jag behövde hjälp att dra ner dragkedjan på jackan/stövlarna när jag kom in) efteråt genomled jag ca. 15 minuter med ingen känsel o händerna/fötterna och sedan ca. 30 minuter med extrem PAIN i händerna p.g.a köld"skadan". Så det blir troligen ingen ridning för mig idag om inte vädret på något mirakulöst sätt bestämmer sig för att bli varmare.

Jag skulle behöva titta efter ett nytt träns till min häst så småningom, eftersom (det enda) träns jag äger som passar honom är slitet och spännena är rostiga, men det går ju i allafall att använda.

Jag försov mig idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar