fredag 24 februari 2012

Livet är ett mysterium att uppleva. Inte ett problem att lösa.

Red Timi idag på morgonen, han var pigg och glad, min en ängel o hästform. Ibland älskar jag honom så otroligt mycket. Imorgon skall jag kanske hoppa litegrann. Får se. Sen var jag till Jeppis en sväng. Dom nya grejerna som jag beställt åt Timsen passar perfekt, jag älskar speciellt mina svarta stigbyglar och min lurviga sadelgjord. Sadelpaden var en aning liten, men den duger. Har smörjt upp min storasysters gamla sadel som hon hade till sitt russ för x antal år sedan. Jag lade den på Timis rygg häromdagen och den klämde inte där fram och tryckte inte på ryggen. Inte såvitt jag kunde se i allafall. Jag skulle behöva en vardags-sadel. Nu skall jag fortsätta att njuta av livet.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar