söndag 18 mars 2012

Ridning

Mer om dagens ridturer.

Med Linnie skrittade jag ett varv runt "lillvejji" och hon uppförde sig jättebra, men jag kände mig väldigt, väldigt stor på henne. Timi stod och gnäggade bortifrån hagen, han är verkligen inte van vad att bli lämnad ensam. Vi travade några steg och det kändes väldigt annorlunda mot Timi, jag har aldrig töltat men jag skulle gissa på att tölt och liten shettistrav känns rätt så lika, det skumpade inte alls, det mer vibrerade

Jag och lilla Linnie.

Hade lektion med Timi, vi försökte oss på att hoppa lite, men det var så lerigt i hagen så vi slutade efter några hinder. Timi uppförde sig helt ok, han blev bättre mot slutet, han böjde sig jättebra idag! Duktig kille!

Timi från vägen, han längtade efter Linnie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar