tisdag 20 mars 2012

Tisdag

Idag kändes det som om jag har varit feber-trött utan feber hela dagen, så Tims fick en ledig dag och lag fick ligga på soffan och titta på TV. Imorgon har jag planerat en terrängtur, hoppas vädret blir fint.

Fick besked om jobb idag, men jag har ingen som helst lust att arbeta, dessutom är jobbet ca. 12-15 km bort. Både Mamma och Pappa vill att jag skall försöka i allafall, men jag känner inte alls för det. Har ju sökt sommarjobb också, det kan jag leva med. Men min motivation är lägre än 0 just nu. Jag skall i allafall och prata med chefen nästa måndag, men det måste ju ändå bara vara mitt beslut?!

Blir lite tatueringar på lördagens Vaasa-tripp, längtar! Är faktiskt inte ett dugg nervös, inte ännu i allfall.

Hade tänkt ladda upp ett litet filmklipp, men det ville inte datorn gå med på!? Fick bli en liten bild uppifrån Linnies rygg från i söndags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar