fredag 20 april 2012

Fredag

Hola! I'm spanish.

Idag vaknade jag 10 av att papsen så snällt väckte upp mig med att "vi skulle till jeppis på marknad". Enligt mig är marknaden som en andra julafton för 10 åringar. För oss vuxna.. något onödigt. Hur som helst puttrade vi iväg till marknaden och handlade kringlor. Sen hann jag vara hemma i en timme ungefär. Klockan 2 bar det nämligen iväg till marknaden igen. I moderns bil denna gång. Gång nr. 2 besökte vi optikern (yes, I'm going to get glassen, and I'm lovin' it), cafe (där jag fick en jäkla hostattack på grund av min förkylning som inte vill ge med sig, detta resulterade total utskämning) och till sist till prisma för att handla godis. Jag äter inte marknadsgodis tyvärr..

När det gäller hästarna visste jag inte säkert om jag skulle rida eller ge Timi en vilodag idag, men se det bestämde vädret åt mig. När jag var klar med alla stadsbesök bestämde sig himlen för att börja regna, sedan störtregna, sedan störtsnöa. Så ridningen fick vänta tills imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar