söndag 8 april 2012

Söndag

Jag typ tycker det är smörigt och nästan löjligt att börja sitt inlägg med typ "hej/chacha/tjenare bloggen." Det är väl inte bloggen man skriver till heller?! Det är väl kanske läsarna, om någon någonsin tänkt på det. Extremt konstigt och onödigt tycker jag i allafall, så jag "hälsar" aldrig före jag börjar skriva på mina inlägg. Låter så tillgjort.

Nu här på morgonkvisten så förde jag och syster Malin ut hästarna i hagen sen for vi på upptäcktsfärd med Freja da dog runt vårt stall och alla tusen hus och lador och allt vad det är. Hon älskade att vara lös och springa själv vart hon ville. Hon hitta jättemycket nytt att nosa på och bita i. Sen när vi var klara hade vi en ytterst smutsig och stinkande hund med oss tillbaka in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar