tisdag 24 april 2012

Tisdag

Orkar inte ut och rida idag, har så mycket hosta och halsen fackar. suck! Dessutom har jag bilskola kl. 5. Är så jobbigt att sitta där och vara asförkyld och försöka hålla tillbaks hostan.

Idag när jag släppte ut hästarna kom lilla Freja medspringande. Hon var extra söt idag så jag och Malin tyckte att hon hade all rätt att joina oss.

Imorgon skall jag försöka mig på att rida på min "ridplan" (läs. hav av gegga). Sen på Torsdag kommer Victoria och då skall vi hårdträna lillen minsann. Tjuvkikade på vädret och på Fredag skulle det regna. BLÄ! Får se om jag hoppar över ridningen då, sen på Lördag hoppas jag att Pauen har lust att hänga med. Blir kanske hoppning då om jag hittar något ställe med tillräckligt bra underlag och på Söndag blir det antagligen uteritt i asavacket väder.

Tog i min ensam-, och tråkighet några bilder på Frejagumman igår:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar