lördag 12 maj 2012

Lördag

Är typ på surt humör idag, främst för att jag har teorilektion vid bilskolan när det är klubbtävlingar vid fors-gers! Men det kommer väl fler tävlingar antar jag.

Det har regnat 2 dagar i sträck och det är sjöar på ridbanan, åkrarna och vägarna, så kan bli lite knepigt att hitta någonstans att rida. Efter att jag har skrivit klart här ska jag gå ut mot stalleriet och ställa i ordning hästen.

Fick ett trevligt facebook meddelande av Victoria, hon hänger med mig, Yess! I love ridsällskap.

Om en vecka, alltså nästa Lördag, flyttar Victorias sommarhäst Nixu till vårt stall, där ska han bo hela sommaren. Jag kan knappt vänta! Kommer att bli en sån där typisk häst-sommar, med ridning och bus vareviga dag.

Bjuder på ett par filmklipp.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar