tisdag 29 maj 2012

Tisdag

Blir nog inget mer dressyrtävlande för mig. När jag gjorde min runda tyckte jag att allting gick helt okej förutom högra galoppen. Men jag blev så otroligt ledsen när jag fick pappret på bedömningen. Jag har vetat innan att jag är dålig på att ta kritik, men nu vet jag att jag är SÄMST på att ta kritik. Stod en massa om att jag inte red fram ordentligt, att jag red vingligt, att jag inte ställde och böjde i volterna m.m. Jag blev helt jäkla förkrossad, jag tyckte ju att det gick bra. Men jag har lyckats hålla humöret uppe. Jag har testat att tävla i dressyr, and I didnt like it. Ingen tvingar mig att göra det igen. Hoppningen kommer jag nog att fortsätta att småtävla i såklart.

En positiv sak med dagen. Jag fick inhandlat världens snyggaste glasögon från staden. Fick gratis solglasögon med min glasögonstyrka på köpet. Är förbannat nöjd med mina glasögon, dom är så snygga, jag dör när jag tänker på dom. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar