lördag 9 juni 2012

Lördag

Fint väder som attans idag. Fotade Freja. Hoppade Timi, vilket gick helt okej, tror nog vi är redo för tävling på onsdag. Så länge jag minns att titta långt över hindret och inte mitt på det som jag brukar.

Fick en uppgift av min psykolog för typ ett halvår sedan att skriva ner saker som jag tyckte var bra om mig själv (utsidan). Har inte gjort den ännu, så tar itu med den nu eftersom jag inte har något bättre att skriva om.

Saker jag tycker om med mig själv: 
  • Mina händer (allt som inkluderar; fingrar, naglar, storleken)
  • Mina fräknar
  • Min ögonfärg
  • Mina läppar
  • Min fot"storlek"
  • Låter konstigt, men mina axlar
  • Min hårfärg
  • Hör inte till kroppen, men det jag förstört den med; piercingar & tatueringar)
Ett par Freja-bilder från dagen. Hon var förbannat osamarbetsvillig.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar