lördag 16 juni 2012

Lördag

Jag red barbacka i shorts idag, svinhärligt och varmt om arslet. Jag gjorde inget speciellt riktigt, tränade lite ställ/böj i hörnen och små volter. Han var rätt så duktig idag faktiskt, men flugorna var väldigt irriterande idag.

Det finländska vädret är verkligen något jag stör mig på. Det är alltid någon mystisk blandning av regn, åska och solsken. Det skiftar också väldigt mycket när det blåser. Ibland är det vindstilla och sedan efter fem minuter kan det blåsa upp till orkan, sen slutar det efter en liten stund igen. Skulle det verkligen vara för mycket begärt att bara få lite mer normalare väder...

Planerade in en tripp till J:stads loppis med Pauen någon gång nästa vecka. Skulle behöva hitta några långärmade tröjor att ha under västen jag köpte idag. Är ju ingen brådska, men det är ju alltid kul att shoppa.

Vem har finaste hästen? Svar: Malena..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar