lördag 30 juni 2012

Lördag

Har varit till Tuuri idag. Varför hade hela Finland bestämt sig för att åka dit just idag? När vi kom dit var det ca en kilometers bilkö in och när vi åkte hem var det cirka en kilometers bilkö ut. Jag har hittat en ny sak jag blir överstressad av. För mycket folk! Jag trängde mig fram som en freaking stridsmaskin. Dessutom hade dom flyttat på djuravdelningen. Jag höll på att gå sönder när jag inte hittade den. Till sist ringde pappa att: jaa. dom har djursakerna där JULSAKERNA brukar vara. Det var det sista stället jag hade tänkt att leta på. Så efter en timmes letande och in och ut springande fick jag avreagerat mig med att titta på billiga ridsaker. Mums för själen!

Detta är vad jag fick med mig hem:

Man och Svans spray (eftersom på mitt som jag har nu gick datumet ut 2010) 8.90e

2 par ridvantar (Jag älskar dessa billigare varianter, dock häller de bara ca. 1 månad/styck) 1.95e st

Hundshampo. (Luktade förbannat gott.) Minns inte priset mellan 6-10 euro kanske

Människoshampo (ointressant). Typ 3e

1 kilo hästgodis med smaken Lakritz. (Ja, utländskt.) 4.95e

2 stycken röda grimmor, helt vanliga, för ynka 2.50 styck!!!!

Ett av dagens bästa köp, Untangle-kräm för hundar. BEHÖVS! ca 10e.

Mer hästgodis, denna gång med fruktsmak. 4.95e

Jag är inte intresserad av någon typ av makeup, hårprodukter eller annat sånt blablabla. Men nagellack går, dock inga skrikiga färger tack.. 1.95e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar