måndag 11 juni 2012

Måndag

Trimmade och sopade gravstenar idag på jobbet. Hittade ganska många intressanta namn på stenarna som "mina framtida barn" troligtvis kommer att ha. Men seriöst, till exempel Wilhelmina såg jag på en skitgammal sten och det namnet är ju jättefint!

Sen för ja ut på en löprunda runt fors-gers. Regnade lite smått, men det var varmt i luften så det gjorde ingenting alls. Var bara nice!

Tänkte nog fara på en ridtur idag, men då började det regna när jag slutade i arbetet. Och nu när det äntligen har slutat är hagen hal och lerig. Men jag förberedde morgondagens ridpass med lite cavaletti och kryss. En liten sista minuten hoppträning inför onsdagens tävlingar. Den senaste veckan har varit en liten vilovecka för Timi. Men nu kör jag igång igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar