söndag 3 juni 2012

Söndag

Har besökt loppis idag. Självklart hittade jag hur mycket som helst. Men hade bara med mig 9.70e. Jag hade inte mer än så, om man inte räknar med bankkortet då.. Hittade i allafall det jag mainly sökte efter - vardagsridskor. Hittade ett par asbekväma, svarta, med klack (6e). Köpte ett par joggingbyxor för 2e och sen hänt bild tidningar x6. Nu har jag 20 cent kvar. Senast jag var såhär fattig var nog typ då jag föddes. Hittade såklart typ 10 saker till som jag lätt hade kunnat köpa om jag hade haft pengar. På hem vägen var såklart lyckan med mig och det började ösregna.

Börjar jobba imorgon. Jag vet inte riktigt vad jag ska jobba med, men troligen typ gräsklippning och ogräsrensning och annat blä.

Ska kanske ut på en Timi-tur senare om jag orkar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar