tisdag 10 juli 2012

Tisdag

Provred två hästar idag, den ena var inget för mig, men den andra var helt amazing. Den mest underbara häst jag någonsin suttit på. Får hoppas att jag får övertalat papsen att köpa honom fast vi inte fått sålt Timi ännu. Får kanske söka en medryttare åt honom tills vi hittar en köpare. Sen for vi till Tuuri, för det var rätt så nära. Jag köpte flugspray, ett par shorts och födesedagspresent åt syster Mallan, något försenad, men so? Hon köpte en åt mig också, något för tidig, men so? Jag fick en ryktsten och et grått schabrak. Im in love with both.

Eftersom jag är helt beroende av godis, så tänkte jag nu idag att jag ska försöka skärpa mig en aning, så steg ett i fasen att minska på godisätandet är att morsan har köpt bantningsgodis åt mig. Yayayayaa! Sugkarameller som smakar choklad, toffee och jordgubb. På tal om jordgubb så köpte jag också jordgubbar idag, mums!

Käre gode gud i himmelen, gör så att någon vill köpa min Tims, amen!

Tog med min lilla Frejiga vän på hopptävling ikväll. Hon var typ rädd för alla hästar. Man kan ju inte alltid vara modig, fastän man är världens bästa Freja.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar