torsdag 19 juli 2012

Torsdag

Bloggen har varit lite lagom kass dom senaste dagarna, har varit upptagen med att göra hästbusiness. Men jag vet inte om någon ens följer min blogg regelbundet, så det kanske inte har märkts.

Vet inte hur Linnie tar detta med att vara ensamhäst i stallet, men hoppas hon överlever, det varar ju inte förevigt.

Skall och prova ett 5-årigt arabkorsningssto på Måndag, jag håller på att längta ihjäl mig, enligt beskrivningen jag fick på henne så verkar hon vara helt perfekt, men det återstår ju att se.

Idag har jag varit till staden på morgonen, failade i teoriprovet igen... Sen på hemvägen, kom farsan på att vi skulle svänga in till Toyota-butiken i stan och kolla bilar, slutade med att han köpte mig ett eget vrålåk. Priset blev rejält nedprutat, min pappa är mästare på sånt.

Sen hjälpte jag Pauen ett fixa en egen blogg på kvällen - read it!

Borde egentligen byta header nu när Tims inte finns här hos mig mera, kanske till hälgen, om jag orkar ta itu med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar