fredag 17 augusti 2012

Fredag

Idag är det fredag, men det känns absolut inte som helg.

Som mitt första meddelande denna dag vill jag säga att piercing.fi's service är förbannat bra! Jag skickade efter en beställning igår, fick min beställning idag.

Kom just hem från skolan. Vi kockade och bakade i köket hela dagen. En massa bröd, grisar och kakor. Jag själv bakade mockarutor med en annan i klassen. Dom blev lyckade. Vi fick med oss hem typ världens godaste batong-bröd. Fördelen med att gå på konditor linjen minsann, man blir välgödd.

För en liten stund sedan byggde jag upp två 60-70 cm's hinder. Ska hoppträna idag. Men det är skitvarmt ute så jag kommer nog att rida lite senare ikväll, typ en 7-tiden.

Jag svängde in via neste för att titta om mitt Tysklands-paket hade kommit, men icke..

Min skol-piercing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar