måndag 27 augusti 2012

Känner en stor lust att skriva ett blogginlägg, men vet inte vad jag ska skriva om.

Flicka filmen var bra. Bäst av alla tre filmer som hittills har blivit gjorda.

Red inget idag, eftersom den började störtregna på eftermiddagen och det håller i sig ännu. Men imorgon ska jag nog ta mig i skinnet och rida.

Har inhandlat ett nytt (begagnat),brunt träns idag. Ett Cheval.

Jag har också nästan köpt mig själv en ny sadel (också begagnad), en brun. (därav det nya tränset)
Har bara inte riktigt sealed the deal ännu.

Jag vet, jag köper begagnade grejjer, ser endast bara fördelar med begagnat!

Nu sitter jag bara och gottar mig med lite hederligt PWI-spelande

Imorgon slutar jag någon gång runt 13:00 i skolan, därefter ska jag möta en person i Jakobstad för att köpa ett lite tjockare täcke åt Pepsie. Eftersom jag inte har något sådant. Ett klarblått.

Jag har verkligen shoppat loss på sista tiden. Men efter mitt träns, (eventuellt också ett till hackamore bett), min sadel, mitt vintertäcke, ett regntäcke och en så ohästig sak som träningsbyxor (sånadär tighta, snygga). Så får det vara NOG!

Tränset jag ska köpa.

Sadeln jag ska köpa.
 

2 kommentarer:

  1. var ladda du ner flicka 3 ? :) med engelsk tal och utan text eller hitta du me svensk text ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ladda ner på thepiratebay.org, vet inte om det fanns med svensk text där, jag hade dock utan text =)

      Radera