onsdag 29 augusti 2012

Kom just hem från skolan. Fick sluta en halvtimme tidigare.

Hade planerat att rida ut idag, men just nu regnar det, och jag har som regel för mig själv, att jag rider inte när det regnar. Tror ingen av oss, varken jag eller Pepsie njuter speciellt av att vara ute och bli äckel-våta. Så om det inte slutar får hon nog en ledig dag idag igen. Tror kanske inte att det gör så mycket, red ett rätt så hårt pass (för att vara Pepsie) igår.

Skickade just ett klago-mail till Piercing.fi på grund av att vi beställde 2 Piercingar och betalade för två, men fick endast en hemskickad. Så nu ska vi se vad dom har att säga till sitt försvar..

Jag har ett avsnitt av Ung & Bortskämd och ett avsnitt av Svenska Hollywoodfruar att kolla in. Ska bli dagens nöje.

2 kommentarer:

  1. hur hittade du Pepsie? På nätet? Och isf, vilken sida? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jeps, nätet, hittade henne på www.hevostalli.net :))

      Radera