måndag 13 augusti 2012

Måndag

Usch! Skola imorgon.

Har inte hunnit få några känslor ännu inför skolstarten, varken positiva eller negativa. Det känns ingenting ännu, slår vad om att det kommer att komma smygande imorgon.

Kommer att bli en helt ny upplevelse för mig att komma till en ny skola utan att känna någon. Har alltid haft åtminstone en kompis som jag känt väl vid alla mina tidigare skolstarter. Med detta borde inte vara några problem alls. Jag är ju en stor flicka nu, hela 18!

På hästfronten idag så red jag runt lite i ridhagen bara för att få det gjort. Pepsie är så sjukt stel i höger varv, böjde sig utåt istället för inåt. Jag testade att ha henne att gå på en liten volt i skritt medan jag knackade med ridspöets handtag på innerbogen. Har fått detta tipset förut och det fungerade väldigt bra!

Sen körde jag till J:stad ett varv med Pauen för att bevisa att jag kan!

Bjuder på några bilder och en film från de senaste ridpassen.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar