söndag 19 augusti 2012

Söndag

Dagens ridning gick ut på att rida till fors-gers, närmare bestämt till Saris för att köpa till mig ett bett eftersom jag bara äger ett hackamore, och jag tänker inte tävla med hackamore på tisdag. Hur som haver så passade bettet svinbra! Tummen upp! Jag bed dessutom henne att rycka och klippa Pepes man, eftersom jag inte kan det. Så nu är manen kapad. Den är cirkus 10 centimeter lång och jag älskar den. Hon ser så förbannat mycket proffsigare, snyggare och mindre vildhäst-lik ut nu. Är mer än nöjd!

4 kommentarer:

  1. Fin blogg :)
    Vart ska du på tävlingar?
    Ska du till Stall Kvarnbacken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Japp till kvarnbacken :)

      Radera
    2. Va roligt! Jag ska också dit :)
      Jag ska vara fotograf så om du vill så kan jag ta några bilder på dig om du vill ha :)

      Radera