söndag 30 september 2012

Dagens hoppträning

Hoppade idag, i regnet, och det gick som bra! Hon var lagom pigg och sög på hindren och hon försökte hoppa även fast hon inte alltid kom rätt på.

Jag lade upp två hinder på båda ändvolterna med en bom framför så hon skulle kunna hitta avsåndet bättre. Började med typ 50-60 cm's kryss, när det flöt på bra höjde jag till 70 cm rättupstående. Hon hoppade så fint! Lite problem med att lyfta fötterna finns det, så några bommar föll det nog, men vad gör det när man är världens bästa hepe.


Lade upp ett hinder på långsidan för att försöka övervinna min hopprädsla lite. Högsta var väl kanske 1 meter. Och med tanke på min feghet så är jag nöjd med metern.

Hade Paulina och Anton med som fotografer, sällskap och hinderuppläggare.

Bildkvalitén är inte den bästa på grund av regnet tyvärr..


Börjar med en bild på ett vackert skutt.






Hur kommer det sig att jag lyckas vrida mina ben ett halvt varv runt i språnget?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar