lördag 29 september 2012

Imorgon

Kommer här med ett mitt-i-natten inlägg för att meddela att vi ska börja fixa med ridbanan imorgon, och på måndag har vi hyrt grävmaskin och chaufför för att gräva bort gräset och fylla med sand. Bortskämda unge som får en egen ridbana! Det tycker jag till och med själv. Jag kan inte på något sätt beskriva hur tacksam jag är över mina föräldrar som hjälper mig och "skämmer bort" mig så att de nästan tar vatten över huvudet. Hur som helst ska det bli über-härligt med en egen ridbana, då behöver jag inte rida dom 1,5 kilometrarna för att få tillgång till en ordentlig bana, då räcker det med 20 meter.

På tal om det så ska jag rida dom 1,5 kilometrarna imorgon i hopp om att ridplanen vid Kvarnbacken är ledig och att det finns någon typ av hinder där som går att hoppa. Har inte hoppat på en evighet nu. Har inte tränat någonting i överlag på en evighet nu eftersom ridplanen henna har varit hemsk hela hösten. Hur som helst ska det bli härligt att hoppa imorgon, både jag och Pepe is lovin' it!

En lyckad sak som jag kan njuta av nu är att jag har precis all utrustning jag behöver åt Pepsie just nu, och allting passar. Behöver inte oroa mig över att skaffa någon mer utrustning över huvudtaget nu och det är en lättnade, både för mig och min plånbok.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar