torsdag 1 november 2012

Blandat inlägg

Jag har trixat och fixat på en liten sida vid namn Picmonkey. Har fått så mycket inspiration till allt möjligt. Dessutom tycker jag att den är som Photoshop, men tusen gånger enklare att förstå sig på.

Klickade även in på min tatuerares facebook-sida och hittade en av mina fina, fräscha, nygjorda tattoos. Observera blodet på vingarna..


Imorgon blir det att damma av den lilla stråklastaren vid ridbanan, för efter skolan och stadsbesöket med mamma kommer det garanterat att ha börjat skymma och kanske även blivit mörkt ute. Idag var det nästan kolmörkt halv fem!

Men imorgon ska jag rida. Har inte ridit ordentligt på tre dagar nu. Det är väl bara att be att snön ska smälta bort helt så att det inte bildas så mycket styltor under tassarna på Pepsie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar