onsdag 18 januari 2012

Alla barnen kunde se varandra i mörkret förutom Greger, för han var neger.

Har tråkat hela dagen idag. Jag har varit på arbetspraktik-jakt. Skall ringa till Södermans "bager" eller vad det nu är i nästa vecka. Hoppas på napp. Hade ridlektion med ponnisen idag och Timi var superduktig. Formen var bättre än vanligt idag och han var mjukare i svängarna än vad han brukar, också galoppfattningen i vänster varv gick fint. Duktig Häst! Sen gjorde jag inget speciellt. Pappsen gjorde jättegod pannkaka till oss. Och jag lärde nästan Freja kommandot "ligg" idag. Har varit vid sjukhuset (Hellmans i Esse) en sväng och skall och ta blodprov någon gång i nästa vecka och jag känner mig redan skräckslagen! Men om jag överlevde att pierca mig själv med en knappnål måste jag ju överleva ett ynka blodprov också. Jag har också märkt att jag har tappat bort kamerasladden till datorn, suck.. Skall avsluta kvällen med några randomliga bilder.


 Min fina, underbara vän <3

 Buddys!

 Tandsmycke <3

Jeremy Gilbert från Vampire Diaries hade en lagom snygg min då jag pausade avsnittet. Absolut fångad på bild!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar ditt tandsmycke! Själv har jag så här i mogen ålder bestämt mig för att göra hål i öronen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aa, spännand, lycka till, jag minns nå tå jag to fösta gango, va var ja? kanske en 7-8 år :)

      Radera