torsdag 19 januari 2012

HarSvårtAttKommaPåTitlar.

Fick medicin idag, Jihouuuu! Sen orkade jag bara inte dra mig ut och rida, men hade skuldkänslor för att jag inte gjorde det, så jag drog med mig hästen och busade i hagen. Han sprang nu smått efter mig och hoppade lite småhinder. Men det var jättekallt så mina händer blev isklumpar efter ca. 20 minuter så då sket jag i det. Mockade efteråt och trimmade Linnies öron eftersom det var fullt av extra päls och annan gegga i dom. Så nu har hon fina öron. Sen åkte jag tillsammans med två laptopar till Edsevö by. Nu har jag tittatpå Sveriges Värsta Bilförare och Biggest Loser Sverige. Imorgon är det fredag, då skall min ponny få nya skor, äntligen! Bjuder på ett par bilder från dagen.


Sötisen ser fånig ut :]
Fånge i buren bredvid
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar