måndag 23 januari 2012

Ridning

Har inte haft ork att göra något idag - allra minst rida. Men imorgon skall jag dra mig ut på en ridtur. Blir lättare att orka med livet när man har ett nedskrivet schema:


Måndag: Ledig
Tisdag: Längre terrängtur
Onsdag: Ridlektion
Torsdag: Ridning på "ridbanan" barbacka
Fredag: Kortare terrängtur
Lördag: Hoppning med Pauen
Söndag: Dressyr på "ridbanan"


Skall försöka hålla kvar hans kondition så bra som möjligt.


Har tagit blodprov idag på morgonen och det var längesedan jag har varit så nervös som jag var idag. Men det gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde. Sen har jag egentligen inte gjort något speciellt. Suttit vid datorn typ och det planerar jag att fortsätta med hela kvällen...


Bara för att Linnie är världens 
lurvigaste, sötaste, mysigaste,
mest sällskapliga shettis i
hela världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar