lördag 21 januari 2012

Bubble Witch Saga - FB

Bubbel Witch Saga nivå 35 klar! Jag har kämpar med den i en evighet och äntligen ikväll klarade jag den! I övrigt är BWS bara ett stressframkallande omöjligt spel, men jag spelar i allafall. Har för övrigt hoppat lite hinder med min häst idag, han var lite stressig och högg lite onödigt mycket i luften, men han var i allafall mjuk i svängarna och pigg & glad. Sen var jag och min far till datareparatören eftersom att det var något fel på filmerna jag gjorde i Windows Movie Maker. Tog bara ca. 1 och en halv timme. Men det blev i allafall fixat. Sen for jag rännande, med min sparkstötting till Pauens med en massa annat folk. For hem vid en 9 tiden. Sen kollade jag en film, den var svindålig och käkade glass.

Skulle vilja bjuda på någon skoj film eller bild, men har bara av mig när jag hoppar med Tims.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar