lördag 7 januari 2012

What do you call people who are afraid of Santa Claus? Claustrophobic.

Har i princip suttit inne, framför datorn hela dagen, förutom på förmiddagen, då jag bestämde att jag skulle ut och rida i det minus 15-20 gradiga vädret, vilket var till hälften ett misstag, till hälften jättekul och härligt. Jag träffade på Martina och Aramis och vi red tillsammans halva vägen. Timi blev helt överlycklig över en hästkompis att springa med som hade samma storlek och tempo som honom själv. Men det dåliga med det hela var att min händer och tår var som is när vi var hemma. Sen hämtade jag och pappa pizza, NAMNAMNAM! Efter det, ända tills nu har ja försökt undvika utsidan av huset och det har gått rätt bra. Nu snart skall jag proppa i mig glass, kolla film och mysa i min ensamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar