fredag 30 mars 2012

Fredag

Jag har seriöst börjar gilla att virka, är ju skitkul. Och jag gillar virkade sakers utseende bättre än stickade.

Jobbit att det har kommit snö igen, skulle ju bli vår nu! Men icke. Men det mesta har nog redan smält bort, på bara ett par timmar, i morse när jag skulle släppa ut hästarna i hagen var set vitt överallt, men nu ser det nästan ut som igår, bara vitt på vissa ställen och bar mark på vägarna, gården och ridplanen etc.

Jag  har alltid haft min pannlugg åt sidan, men nu prövade jag att dela den på mitten, och jag gillar faktiskt resultatet.

Timi får fredags-ledigt idag. Imorgon skall jag och Pauen rida ihjäl honom. Eller i allafall ha honom att jobba ordentligt.

Jag hade också väldiga problem med att hitta mina jeans som jag absolut villa ha på mig idag, till sist hittade jag dem i syrrans skåp, tack pappa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar