lördag 31 mars 2012

Lördag

Jag hade världens bästa dröm inatt, drömde att vi skulle göra om vår verkstad (I'ts huge) till en manege!
varför, varför, VARFÖR kunde inte det vara sant. Skulle ju vara helt perfekt, men icke.

Idag har jag hunnit moppa med Pauen dom två kilometrarna till före detta M boden, vet inte vad jag skall kalla stället nu så jag säger ännu M boden. Hur som haver, vi var på loppis och fyndade. Jag köpte en huvtröja, ett par shorts och choklad, är as nöjd.

Har ställt upp hinder mitt på vår gårdsplan för jag skulle hoppa idag, och underlaget är som sämst på ridplanen, så det fick bli gårdsplanen istället. Funkar väl det också.

 Ikväll skall jag leka kärring och sitta och virka på min mössa och kolla tv och äta glass. Ska njuta rejält!

Minn förra häst Nalle, kalla mig cold hearted men jag saknar honom inte ett dugg, tyvärr. Fast självklart är jag glad (och var noggrann med) att han kom till ett as bra hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar