lördag 24 mars 2012

Lördag

Dagen spenderades i Vaasa-staden med shopping m.m.

Jag kom fram till en sak, jag är absolut ingen shoppande girly girl. Typ allt som finns i klädbutikerna skulle jag aldrig ens fundera att sätta på mig. Jag gillar jeans, sweatshirts, sweatpants och t-skjortor. Dessutom när jag shoppar med någon, hittar jag alltid det jag skall ha inom 2 minuter och tvingas sedan att vänta i en timme på att andra skall bli klara.

Kom hem så sent så det blev ingen ridning idag, men jag kan berätta om gårdagen. Timi flippade för typ allt - broar, stenar, okända lukter, bilar m.m. MEN när det kom en högljudd moped i typ 500 km/h på vägen mot oss, så var den häst-ätande stenen en bit in i skogen mycket farligare och Timi tittade inte ens på moppen. DUKTIG! Han behöver verkligen tänka igenom sina prioriteringar när det gäller rädslor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar