måndag 26 mars 2012

Måndag

Har haft apointments hela dagen idag. Kl. 10:00 - hästarna blev skodda/verkade. Timi skötte sig finfint. Linnie blev också omhändertagen idag. Hon studsade, hoppade, stegrade, sparkade och x antal andra kroppsrörelser. Men hon blev också klar till sist. Kl 13:00 - arbetsintervju!!!! Vid mamsens jobb, Boströms i lepplax. Det gick fint. Kanske får jag jobb där så småningom. Kl 15:00 Sjukhusbesök, sista gången jag besökte sjukhuset tills vidare. Sen på kvällen skulle jag och Viktoria ut med Timi, men då började det regna. Varför?! Jag var ju så otroligt taggad för ridning. Men det blir att ta nya tag imorgon.

Jag hittade en gammal Stallkompisar bok i hyllan, tänkte jag skulle prova på den. (Jag vet, jag är snart 18 och läster Stallkompisar.) Men varför i hela världen heter Stevie Susan i böckerna? Det förstörde hela hennes karaktär.

Nu skall jag knäppa på TV apparaten och se om det kommer något watchable.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar