lördag 14 april 2012

Lördag

Det visste du inte om mig:

  • Jag har haft hudexem på mina lår, armar och lite på magen typ i hela mitt liv. Dom syns dock mest när jag fryser - små röda prickar.
  • Jag har extremt obehag för att sitta rakt på marken, så när folk ofta sitter i gräset på sommaren, står jag hellre. Beror nog mest på att jag tänker på allt äckligt, alla småkryp och allt snusk som finns på marken. 
  • Jag har ridit i över 10 år och mina ridkunskaper kan jämföras med en som har ridit i ca 3-4 år. Jag kan inte galoppombyte, inte fram/bakdelsvändning, jag kan inte få hästen att gå på tygeln hela tiden. Jag skumpar alltid rätt mycket i sadeln. Högsta jag någonsin hoppat är 1 meter. Men jag vill lära mig mer.
  • Jag älskar sweatpants, Jag hatar att ha på mig jeans mera än typ 10 timmar i sträck, dock köper jag hela tiden mer jeans, för att jag tycker att jag passar i det.
  • Jag bor med min pappa och syster, min mamma bor i Öja (nära Kokkola) och vi träffas väldigt sällan.
  • Jag verkligen ogillar att vara ute sent om kvällarna.
  • Är leppomadaberoende, klarar mig kanske 5 timmar utan att "fylla på" förut klarade jag knappt 2 timmar, så jag har blivit bättre.
  • Första gången jag färgade mitt hår var när jag gick i fjärde klass (jag var 10) och jag ångrar det starkt och önskar nu att jag hade min naturliga hårfärg.
  • Bästa filmerna ever lagade enligt mig har alltid varit och kommer alltid att vara Harry Potter.
  • Om jag skulle ha fötts någon annan stans skulle det ha varit i USA, någon gång ännu i mitt liv ska jag bo i USA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar