lördag 14 april 2012

Dagens Ridpass

Jag, min bestie Pauen, hennes pojkvän Anton och hans lillasyster som jag tyvärr (förlåt) inte vet namnet på skulle ut på en fin solig ridtur idag. Men det soliga byttes ut mot snöslask. Jag tror inte att det kan gå en hel dag utan att jag skänker en hatande tanke åt det finländska vädret. Hur som haver, Antons syrra fick rida först och Timi, den gentlemannen vet ju såklart hur man skall uppföra sig med nya ryttare på ryggen (läs ryttare som inte heter Malena och är hans ägare). Sen galopperade jag några varv i snöslasken så att han skulle få springa av sig lite, sen fick Anton skritta av honom, Vet inte hur länge vi var ute, men jag vet att jag var genomblöt, kall och allmänt deppad när vi var klara, men det gör ingenting.

I övrigt fick vi Timis öronmedicin i förrgår, har smort in han äckliga öra idag och igår, skall fortsätta tills medicinen är slut, hoppas verkligen det blir bättre. Stackars gubben <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar