måndag 30 april 2012

Måndag

Fick just en känsla av att vara världens mest osmidiga person när det gäller att hoppa upp på en häst barbacka (utan hjälpmedel). Jag klarar det inte utan pall eller person som kastar upp mig. Varför är det så omöjligt? Timi är ju inte ens en stor häst..

Idag har jag varit ute och sprungit x antal kilometer. Tänkte vara lite kreativ när det gäller det jag lyssnar på i hörlurarna när jag springer. Jag laddade ner en engelsk Harry Potter and the Sorcerer's Stone ljudbok! Har redan sprungit igenom kapitel ett och två. Blit väl 3 och 4 imorgon då kanske om jag känner för det.

Klockan 5 kommer Victoria och då blir det ridning. Ska bli skojigt.

2 kommentarer:

  1. Har du ve å spring i överessi? Jag har sitt en blond sak spring på men int ve säker på vem he har ve. :P

    SvaraRadera
  2. jopp he va jag :D känder me föbannat hurtti :D

    SvaraRadera