söndag 1 april 2012

Söndag

Någon annan som känner igen sig; innan man skall somna på kvällarna, så kommer man att tänka på typ skitmånga intressanta saker att blogga om. Men när man vaknar nästa dag är allt som bortblåst ur huvudet.

Skulle just hämta mjölk i kylskåpet och då hade min pappa trott att han var fyndig genom att lägga mjölken med datumet 31.3 längst fram så att jag skulle ta den för gamla mjölken så han inte skulle bli tvungen att kasta den (min familj, och nu alla som läser detta vet att jag har fobi för att äta för gammal mat). Jag lurades inte, men jag lade märke till det i sista sekund.

Redan för en kvart sedan hade jag något jätteintressant att skriva, men det försvann.. skit också.

Hästeriet idag har varit barbackahoppning samt annat bus, försökte trava medans jag satt bakofram, men misslyckades grovt.

Rekommenderar charlieissocoollike på youtube. Skön britt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar