torsdag 19 april 2012

Torsdag

Idag fick jag en glad överraskning när jag grävde igenom min garderob efter en passande svart topp att rida i. Jag hittade typ 10 nya toppar som jag inte hade en aning om att jag ägde, var jag köpte dom eller hur gamla dom var, men alla "nya" såg typ oanvända ut. Eftersom jag är en topp-människa gjorde detta mig på extremt gott humör.

På sommaren är min filosofi topp + shorts!

For på en fin långtur med ponnisen idag i det fina finländska vårvädret. Med smältande snö, kakkalukt i luften och gegga överallt. Det är nog bara vi finländare (läs essebor när det gäller skitlukten) som tycker detta är vår. Dock är den en månad sen..

Timi var jätte härlig idag, han fjantade sig för småsaker, men det gör han alltid, så jag är liksom 100% beredd varje gång. Innan jag tog in honom för rengöring hade en vänlig fågel skitit honom på ryggen. Det var ju mindre skoj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar