onsdag 18 april 2012

Onsdag

Hann bara ut på en kort ridtur idag på grund av den förbaskade bilskolan, som jag faktiskt tycker ganska bra om, förutom att den tar allt för mycket av ens tid. Red bara fram och tillbaks på en aslång väg och tränade på lite olika saker. I sista galoppen böjde Tims riktigt fint på nacken och jag kände att nu är jag definitivt klar för OS i dressyr. Under den halvtimme jag red hann jag bemötas av ca 15 bilar, 2 mopeder och 1 buss, och ponnyn brydde sig inte alls.

Sen under bilskole-lektionen fick jag ett härligt meddelande av Viktoria som hade fått sommarhäst (som hon ska ha i vårt stall). Så nu kommer det att bli er härlig, perfekt hästsommar i sommar. OM det nu blir någon sommar vill säga, snöade idag igen! Wtf, det är snart Maj, kom igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar