måndag 28 maj 2012

Måndag

Idag hoppade jag rejält med Tims, gick helt okej, mitt största och första och enda mål var att försöka trötta ut honom litegrann i allafall. Gick inte. Hoppningen å andra sidan gick helt okej, några vägringar och sånt bullshit på grund av osäkerhet på min sida.

Har flätat hans svans så att den ska bli lockig tills imorgon på dressyr tävlingen. Skall också försöka mig på lite manknoppning. Har aldrig knoppat förr, men jag har kollat ett par videos på youtube om hur man knoppar så jag är prepared. Vi kanske inte får så himla bra poäng, men jag har helt klart snyggaste hästen!!!

Har filmats och fotats en massa från dagen. Skall ladda upp crapet så småningom.

2 kommentarer:

  1. juuh, jag har riktit sjukan *knäppar* finger O.o int veit ja hofan man får he men xDD

    komihåg att säg nåår ni böri idaa :)

    //Jenx

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja skickar på juppi o men kvart fyri 6 byri ja stell a, ja startar näst sist i min klass så :)

      Radera