onsdag 16 maj 2012

Onsdag

Pauen och jag moppade iväg till loppis i ytteresse för att fynda. Hittade en bomulls-skjorta som jag kommer att använda när jag rider för varma dagar, ett par svarta jeans som jag verkligen älskar. Hittade en mössa för 10 cent som jag också köpte, kommer knappast att använda, men den var så asabillig så jag köpte den i allafall.






Vårt fordon vägrade starta när vi skulle gå hem, så blev att promenixa dom 1½ kilometrarna hem istället. Är väldans lycklig över att vi inte åkte till ett loppis i J-stad. Då skulle jag, med min långsamhet ha kommit hem nästa vecka ungefär. Men vädret var nice, så det gjorde ingenting.

Ska strax ut på en uteritt, sen blir det sista teorilektionen vid bilskolan.

2 kommentarer:

  1. sooorrriiiii, hoppas du itt e fitti på me, (ele vespo miin) fö att du måsta gaaa ;// men btw faffa fick starta an typ mesama tå ha kom o testa :P ;P thihihihi vi e oskilla!!!! ;(( true story ! ;P hoppas du får en fiiiin uteritt :D <3

    SvaraRadera
  2. hahahhaa nää int stöör ja me på at ja måsta gaa, vädri va ju najs :D o uteritten va fin, men timi va extra einvis ida -.-'

    SvaraRadera