lördag 5 maj 2012

Städning med mera.

Har städat stablet idag som sagt. Rättare sagt; mockat 2 boxar + kaninbur, sopat bort vartenda litet skit på golvet, lagt in mera hö, städat ryktlådan och slängt ut en massa onödiga borstar och skräp, städat sadelkammaren och sopat det tillhörande golvet, städat "hyllan med hjälmar, vantar och annat smått och gott som inte har något specifikt namn", rensat bort all spindelväv och hämtat mer morötter till stallgodislådan. Tror det var allt. Fick ju såklart hjälp från Victoria. Jag fick en megahost-attack efter allt sopande, på grund av golvets dammighet, och attacken har tyvärr inte släppt greppet om mig ännu. Så här sitter jag och försöker stånka och hosta ihop ett inlägg.

Har sett bilden på hästen som ska flytta hit till oss i sommar och den är jättesöt. Fux som Timset, bara ett par storlekar större.

Syr för fullt på min barbackapad. Har jag nämnt att jag verkligen ogillar att sy? Trots det så syr jag hela tiden, allt möjligt som jag kan komma åt. Why?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar