fredag 27 juli 2012

Fredag

På morgonen idag for jag och handla mat med papsen. Sen joinade jag Pauen till Ytteresse-loppisen. Hittade två tröjor som jag gillade, kalaset gick på 2 euro.

Sen tänkte jag vara kreativ, sydde först igen ett gigantiskt hål på ett par jeanstights, sen nu håller jag på som bäst att sy fast ett par omatchande fickor på ett annat par jeanstights.

Upptäckte att jag hade tappat ännu en "boll" till min piercing. Alltså, pinnen genom läppen är kvar, men bollen, som sitter fast med gångjärn har trillat bort. Har tappar två av mina favvobollar nu på bara ett par veckor... blir snart att skicka efter en ny beställning till crazyfactory, den webbsidan älskar jag! Ska nog beställa säkert en 5-10 st. Är ju inte så brutalt som det låter eftersom dom kostar ju typ 1 euro styck, haha!

Visar bilder på 2 hästar jag skall och provrida:

11-årigt halvblodssto (tror jag), på söndagsmorgonen. 158 cm i mankhöjd.

8-årigt arab-knabstrupkorsningssto, på söndagseftermiddagen eller måndagen. 148 cm i mankhöjd.

2 kommentarer: