lördag 28 juli 2012

Kollade upp min favorit internet hästshopping-sida, tänkte absolut inte klicka hem något, bara titta, eftersom jag älskar deras varor. Jag plockade ihop allt intressant som jag ville ha nytt nu när jag skaffar ny ponny/häst, blev väl en 100 euros lapp eller något. Jag är inte som många andra, som köper svindyra saker, jag köper billigt, oftast på rea, eller billigaste jag hittar av den typ av vara jag skall ha. Jag har alltid varit sådan, jag tänker så när jag köper kläder, ridkläder, random stuff, till och med godis.

Då kom jag att tänka på en sak, jag är 18! Jag behöver inte fråga tillstånd av föräldrarna för att handla på nätet för flera hundra euro (ja, jag brukar alltid säga till vad jag köper och visa mina föräldrar). Jag kanske shoppar hem lite grejjs nu senare bara för att jag kan!

4 kommentarer: