måndag 30 juli 2012

Shopping

Har shoppat detta idag, är ju en självklarhet att man köper lite nytt då man har ny polle!
Kalaset gick på under 150 euro, cheap or what?!

www.loesdau.de


Vardags-chaps.

Vinter ridskor som jag tyckte var så otroligt söta och min stil. Jag älskar klumpiga skor!

Behövde nytt grimskaft eftersom det ända "bra" skaftet flyttade bort med Timi.

Vanlig, billig sadelgjord. Spännena på Pepsis gamla var väldigt böjda, så kände att jag behövde en ny.

Sadelpad, dock köpte jag den i fägen svart. (orkade inte leta reda på en bild med svart pad)

Helgummi-tyglar. Lade med mina favorit tyglar med Timi i misstag, dessa var svinbilliga, så tänkte, why not?

Svarta gummisnoddar, ägde bara bruna från förr eftersom Tims har brun man, Pepsi is all black.

Den här köpte jag bara för att jag ville ha en och har aldrig ägt en riktig ryktbox.

Man/svans "borste" eller vad man nu ska kalla det som såg söt ut och ville bli köpt.

Tränsbett till Pepsi. Hon hade endast Hackamore där hon stod.

Jag kan bara rida med en speciell sorts stigbyglar, dessa eller ännu "bredare".

2 kommentarer:

  1. Oj va mytsi fint du har beställt! Roligt me nyy sakre tå man har nyan häst :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo ja e så nöjd me allt o så va e så billit o :D

      Radera