måndag 27 augusti 2012

Måndag morgon

Hade världshistoriens kortaste skoldag idag, gick från 8:00-9:15. Nu är klockan halv 11 och jag sitter hemma, totalnöjd. På hemvägen svängde jag in för att köpa resterande saker till Pauens födelsedagspresent. Måste säga att jag skulle bli överlycklig över att få en sån present jag köpt till henne, så hon borde avguda mig på hennes födelsedag.

Jag hittade också sånadär fake-diamanter. Blev så sugen på att göra ett sånt där pannband som varenda ryttare äger nuförtiden. Hemmagjort of course.

Att pyssla och göra hemmagjorda saker till hästen är bland det bästa jag vet!

Jag är också på G med att köpa en begagnad sadel för cirka sådär en hundring. Love it!

2 kommentarer:

  1. Men giud!!! xP int böööv ty köp na åt me ha ja ju sakt ;))) weeeiiiiiiii snart e ja lika stor som te ;) ;D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja sko int kuna leva me me sjölv om int ja sko köp na åt de, du o ado köpt ju skitmyki åt me :D ja he ir du :D<3

      Radera