onsdag 15 augusti 2012

Onsdag

Just nu är det frid och fröjd med livet. Detta är anledningarna:

  • Vi ska baka bullar och bröd i skolan både imorgon och på fredag.
  • Fick reda på att jag inte behöver ta bort min piercing helt när jag bakar i skolan, bara byta ut den mot en annan.
  • jag har just varit ut på en joggingtur och nu känns det fränt och bra.
  • Det är mockat i stallet.
  • Vädret är toppen.
  • Behöver inte göra någonting mer ikväll
  • Fick mail om att mitt paket innehållande en massa hästgrejjer är på väg till mig från Tyskland.
Negativt:

  • Jag har en känsla av att mitt nagelband är sönder. Det gör ont i mitt långfinger när jag trycker på tangenterna med det och nageln ser lite mysko ut.
Pepsie blev vaccinerad idag, hon skötte sig ypperligt bra enligt farsan!

Freja enjoys life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar