onsdag 31 oktober 2012

Gos

Var nere i stallet och gosade lite med Pepsie.

Hon har blivit duktig på att lyfta framhovarna på kommando, hon respekterar också "my place" och "her place" ganska bra nu och tränger sig inte på. Stannar då jag stannar, backar då jag säher åt henne att backa o.s.v.

Jag trimmade även manen och svansen. Hon hatar när man rycker manen så jag klippte bara av dom längsta och udda stråna jag såg. Svansen kapade jag 10 cm och det resulterade i en dubbelt så tjock svans. Jag blev helt chockerad. Svansen ser dubbelt så fyllig ut nu. Nöjd med dagen alltså.


2 kommentarer:

  1. Är typ klar med headern nu, men hur vill du att vi ska göra... ska jag mejla den till den eller sätta in den åt dig? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan ju pröva att maila den eller skicka den via facebook? :)

      Radera